2013年1月18日星期五

Marine Life Park S.E.A. Aquarium 新加坡聖淘沙海洋館 水族館 Resorts World Sentosa Singapore 2013 Southeast Asia Aquarium



這個是新加坡聖淘沙號稱全球最大的水族世界 World's Largest Aquarium,剛於2012年開幕,如前來聖淘沙名勝世界旅遊,可到此參觀一下。

這個水族館其實位於聖淘沙名勝世界裏面,與 Festive Hotel  節慶酒店 及 Hotel Michael  邁克爾酒店 都好近。

水族館屬於全室內及有冷氣,行得好舒服,但感覺上吾算非常多海洋生物。都可以行兩、三小時。


Marine Life Park
S.E.A. Aquarium
Southeast Asia Aquarium

Resorts World Sentosa
8 Sentosa Gateway,
Singapore 098269
Tel. (65) 6577 8888

http://www.rwsentosa.com/language/en-US/Attractions/MarineLifePark/SEAAquarium

http://mlp.rwsentosablog.com/





早上大約十點半來到已經有人排隊


可在門口購票
One Day Pass
成人 $29 坡紙
兒童 $20




入場後,會先經過這裏














有些適合小朋友玩的益智攤位










水族館內有十個ZONE
Zone 1 Strait of Karimata and Java Sea
Zone 2 Strait of Malacca and Andaman Sea
Zone 3 Bay of Bengal and Laccadive Sea
Zone 4 Ocean Journey
Zone 5 Open Ocean
Zone 6 Arabian Gulf and Arabian Sea
Zone 7 Red Sea
Zone 8 East Africa
Zone 9 South China Sea
Zone 10 Shark Seas

















這裏可以觸摸海星



























這裏是 S.E.A. side Snacks 小食處,可在這裏買點小食

















Giant Spider Crab









Emperor Nautilus





















Ocean Gallery

















Ocean Dome












內有一間 Ocean Restaurant 餐廳,當日去到已經滿座,最好預先BOOK枱











































































潛水員在清潔水底










最後當然可買些紀念品LA







2 則留言:

  1. 呢個我都會去想問下...Sentosa Express Imbiah站落?? 要行幾耐先到S.E.A?
    另外, Adventure Cove Park 近唔近S.E.A?
    Thanks.
    [版主回覆02/07/2013 13:41:47]吾好意思,我吾係記得好清楚,但好似係 Waterfront station,不過我吾肯定。Sorry.

    回覆刪除
  2. 請問如果同海洋公園比,呢個館還值得去嗎? 因為我跟package有兩張大人飛,還要買多兩張飛for 兩個女(已11歲&14歲,又不是好大興趣睇魚)。 而且我的時間不太足夠,諗緊留啲時間嚟玩skyride & luge 定係去SEA水族館。 還有想問問可以中途有shortcut 離開嗎? 因為我未必想行晒10個zone。
    不過唔去,兩張已包的飛又好似好徙。 可否俾些意見,多謝
    [版主回覆05/26/2013 22:44:47]我無去waterpark 呀,如果你去完,可以的話,麻煩你話聲我知好吾好玩?謝謝
    [嫺人回覆05/25/2013 00:15:23]收到,咁我諗唔去了! 咁你有無去waterpark 呀? 好玩嗎? 大約玩到幾多個鐘呢? 謝謝
    [版主回覆05/24/2013 13:23:42]我覺得S.E.A.最大賣點是新,印象中中途好似無shortcut 離開,但如果你每個zone吾停留太耐(其實每個zone地方吾大),都可以好快行完。我覺得如果無乜興趣睇海洋生物,吾去無大損失。

    回覆刪除